Pretraga
Euro
Sve Kategorije
    Opcije Close

    Reklamacije

    Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete.

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.

    Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.

    Reklamacija se podnosi slanjem reklamiranog proizvoda sa popunjenim reklamacionim listom (Reklamacioni list) kao i računom ili drugim dokazom o kupovini na adresu:
    Zyxter doo, Dr Ilije Kolovića 29, 34000 Kragujevac, 034/302626

    U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

    U slučaju vraćanja robe kupcu, troškove vraćanja robe ne snosi Zyxter doo, već trošak pada na teret kupca.